Електромобилите в България – пропуснати възможности и нереализиран потенциал
Не трябва да има бели петна в законодателството за електрическата мобилност, категоричен е екологичният министър Борислав Сандов
18:43 | 03.02.22 г. 3Снимка: Chris Ratcliffe/Bloomberg
-
Русия опитва да отвори нов фронт в Украйна, атакувайки Харковска област
-
Оборотът на БФБ е нараснал с близо 16% през април
-
Денят на данъчната свобода тази година е 13 май
-
Dow е напът към 8-дневна печеливша серия*
-
Близо 100 хил. нови служители са започнали работа в Канада през април
-
Защо ЕС няма единна политика спрямо Китай?
-
Земеделието в САЩ се сблъсква с един голям проблем: Има твърде много трактори
-
Казахстански олигарх продаде имение близо до Бъкингамския дворец за 35 млн. паунда
-
Украйна показва значително подобрените възможности на своите дронове
-
Унгария се амбицира да качи европейците на китайски електромобили за по 10 хил. евро
-
Първата в България и региона водородна зарядна станция беше открита официално
-
Заповедта за арест на Володимир Зеленски изчезна без обяснения
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Оборотът на БФБ е нараснал с близо 16% през април
-
Денят на данъчната свобода тази година е 13 май
-
Dow е напът към 8-дневна печеливша серия*
-
Повишението на пенсиите от юли може да e с 10%, а не с 11%
-
Акциите на БФБ поевтиняха след предложение за капитализиране на 6,6 млн. лв.
-
Hang Seng достигна най-високото си ниво от 10 месеца
преди 2 години Ако струва повече от нормалното, причините са в подхода на производителите и Огромния Мерак, сами да си правят батериите. Което, не е точно умното: Защо тогава, и чиповете не си правят, и медта за намотките, и да си добиват метали за магнитите? Има простичко правило: Половин кило брашно да имаш, на майстор да хляб да ти изпече. Разделение на труда. И обмисляне на продукта, с концентрация върху гледната точка на клиента. Иначе, стават бутикови работи. Малко но, скъпи. И далеч не за всеки. Аз, на тяхно място, не бих се питал, защо продават под способността си да произведат. Отговорът с вятъра се носи, както пееше Боб Дилън. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Автомобил, който струва повече от нормален, но е по-неефективен и ще мога да използвам много по-кратко, преди да се амортизира? Хмм къде да се наредя на опашка за това. Ооо но е много "екологичен", понеже мръсотията не излиза от ауспуха, а на друго място. Да, спасихме природата. Ура. Само че и това няма да се продава добре в България, точно като псевдоваксините. Българите имат добър усет за огромен булшит. А, забравих, скоро и това ще бъде ДОБРОВОЛНО но насилствено и принудително. Прекрасният нов свят. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години До 5-10 години, половината ел.мобили у нас, ще са с микромодулни батерии. отговор Сигнализирай за неуместен коментар